Kasutaja






Salasõna läks meelest?
Pole veel registreerunud? Registreeru
Avaleht arrow Kuidas loobuda? arrow Suitsetamisest loobumine

Suitsetamisest loobumine
ESIMENE SUITSUVABA PÄEV

  • Loobumispäev tee endale mingi erilise sündmusega meeldejäävaks, leia endale mingi asendustegevus sportimise või kultuuritarbimise näol.
  • Alusta päeviku pidamist, trüki see välja väikeses formaadis ja pane koos pliiatsiga taskusse, kus enne hoidsid sigarette.
  • Ole aktiivne, külasta mittesuitsetavaid sõpru, mine jalutama, kinno, teatrisse vms. Väldi alkoholi kasutamist ja kohti kus suitsetatakse.
  • Hoidu närvilisest keskkonnast
  • Säästa allesjääv suitsuraha, ava eriarve pangas või kasuta hoiukarpi. Ühe tubakavaba aastaga koguneb sinna ligi 10000 krooni. Vaata kulukas.


Päevik

        
        
        
        
        
        
        
        
        
        




TEINE SUITSUVABA PÄEV
Sul tuleb võidelda võimaliku nikotiininälja vastu
  • Joo vett 6-8 klaasi päevas
  • Närvilisuse terkkimisel hinga kopsud sügavalt õhku täis, hoia mõned sekundid hinge kinni ja seejärel hingas rshulikult välja. Sa veendud, et selle hetkega kaob sul tahtmine kellelegi midagi halvasti öelda
  • Näri suhkruvaba närimiskummi
  • Hoidu magusa söömisest
  • Pea meeles, et kõik vaevused mööduvad ajaga ja on tingitud organismi isepuhastumisprotsessist.
  • Pöördu abi saamiseks apteekri, perearsti või suitsetamisest loobumise nõustaja poole. Ärajäämanähtude leevendamiseks on abi ka spetsiaalsetest ravimitest. Ravimite puhul järgi täpselt ravimi infolehes toodud kasutusjuhendit.

KOLMAS SUITSUVABA PÄEV
Hakkad otsima ettekäändeid uuesti suitsetamise alustamiseks.
  • Pidage vastu. Kui võtad uue sigareti, siis oled sama hästi kui suitsetamist taasalustanud. Lisaks tekib enesehaletsus: Ma ei saanud hakkama.
  • Ära peta ennast madalama nikotiinisisaldusega sigarettidega, nendest saad sama koguse nikotiini, sest tõmbad suitsu intensiivsemalt ja sügavamale kopsudesse.
  • Vaata üle poolt ja vastuargumentide tabel, selle läbivaatamine raskel hetkel aitab sul jääda oma otsusele kindlaks

NELJAS SUITSUVABA PÄEV
Õnnitlused, oled saanud üle kolmest kõige raskemast päevast!
  • Väldi kriisimomentide tekkimist nii kodus kui tööl põhimõttel“ enne mõtle, siis ütle“
  • Esimese 2 nädala jooksul hoidu rangelt alkoholist.
Loe edasi

 

Kuidas läheb?
 
© 2017 tubakavaba.ee